onsdag 27. mai 2009

VISUMSØKNAD! :)

Ja, nå begynner det å skje ting her. Jeg mottok mai-pakken for et par uker siden som inneholdt diverse nye papirer om visum og slike ting. Det neste jeg skal gjøre er å reise til Oslo for et intervju på den amerikanske ambassaden. Skummelt! Jeg gruer meg litt, men alle sier det kommer til å gå bra, jeg får ta å høre på de.
Nå har jeg nettopp svart på visumbrevene og sendt de. Neste blir intervju den 15. juli mest sannsynlig. Noe annet enn det har ikke skjedd.
Ellers har lærerne på skolen min endelig funnet ut at alle skal avslutte året med en prøve for å sette de endelige karakterene for i år, i samme uke! Det er bare megastress, så nå må jeg øve til matteprøve.
Håper det neste som skjer er at jeg får familie!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar