onsdag 3. juni 2009

REISESYK OG GRATTIS TIL GUNHILD!

Jeg tror jeg begynner å bli syk, jeg er såå lei av å vente nå. Vil reise nå, i dag! Hadde vært helt herlig å komme til San Francisco eller Santa Barbara. To byer jeg virkelig elsker. Hvis ikke jeg får familie snart, tror jeg at jeg begynner å grine. Hva hvis ingen vil ha meg? :( Det hadde vært pinlig det.




(Øverste bilde Santa Barbara,
Nederste bilde San Francisco)

ÅÅå, jeg gleder meg altfor mye til å reise! :D





Min kjære, gode fantastiske venninne Gunhild hadde bursdag i går. Gratulerer med overstått! Kjempe glad i deg! <3

9 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Kult, Det var Speak du reiser med?
    Veit du noke om kas område du skal til?
    Heilt i orden, eg linker deg tilbake og eg :)

    Linda

    SvarSlett
  2. Ja da bare link meg du :-)

    Så linker jeg deg også :-)

    SvarSlett
  3. Jeg reiser med Explorius :D

    SvarSlett
  4. Heisann :)
    Jeg aner ikke når jeg reiser, men så vidt jeg får familie tidsnok så er jo pløanen å være med til New York.... vet du når du reiser??

    linker deg tilbake jeg da :P

    SvarSlett
  5. Bare link, linker deg også ;)

    SvarSlett
  6. Klart du kan linke meg:) Linker deg også;)
    Jeg har heller ikke fått vertsfamilie:(

    SvarSlett
  7. jaja, selfølgelig! linker deg også ;)
    jepp, alle som reiser har fått det, men ikke familie enda ;p

    SvarSlett
  8. det er det mye mulig vi gjør ja :)

    SvarSlett
  9. Dei spørte om eg hadde vore i usa før, om eg hadde vore i fengsel, om eg hadde fått vertsfamilie og om eg hadde snakka med vertdfamilien :)

    Du kan berre linke meg, eg linkar deg og :)

    SvarSlett