torsdag 11. juni 2009

BRUCE SPRINGSTEEN

Både i går og på tirsdag var Bruce Springsteen i Bergen og holdt konsert for ca 23 000 folk begge dagene. Pappa var så heldig og hadde billett til konserten på tirsdag og jeg var såå misunnelig! Da han kom hjem ventet jeg i spenning for å høre hvordan det var. "Beste konserten jeg har vært på, den mannen lager liv" sa han.



En eller annen gang så må jeg gå på en av Springsteens konserter! Har kjempe lyst!

Siste konserten hans var over i går, og jeg tenkte på hvor sykt heldig hun jenten som hadde mottatt munnspillet hans var. Det ville jeg og. Utenfor hører jeg en bil og ser ut vinduet. Der står en politibil, etterfulgt av 3 svarte ganske så fine svarte biler. Jeg stormer ut døren og tenker; dette MÅ være Bruce. Og jammen hadde jeg rett, men løp jeg ned? Nei :( Da hadde jeg sikkert blitt arrestert :P

Da jeg kom på skolen i dag og skulle fortelle alle at jeg hadde sett Bruce Springsteen sin bil, kommer Tonja, i klassen min, og forteller at hun har fått vertsfamilie. Jeg ble så glad for henne, og selvfølgelig ble jeg litt misunnelig. Siden jeg søkte for 1 1/2 år siden og hun et par måneder siden lurer jeg på om jeg kommer til å få familie i det hele tatt? Jeg får vel bare vente enda litt til...

Men gratulerer Tonja!!

1 kommentar:

  1. Sv :
    Linker deg og :)

    Nei, har ikke fått familie enda ;)
    Reiser 12. august. Gleder meg! :D

    SvarSlett