tirsdag 9. juni 2009

JUNIPAKKEN

Nå har endelig junipakken kommet og et av vedleggene var pakkelisten (se bilde). Nå begynner alt å føles mer virkelig selvom jeg ikke har fått en famile enda. Men jeg sendte en mail til speak og spurte om det var normalt å ikke ha fått familie og hun sa at det var MANGE som ikke har fått enda. Da fikk jeg håp :P


Det ser sikkert utrolig lite ut å pakke for et helt år? Ja, det gjør jo det. Men det er billig i USA og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å kjøpe mye når jeg er der. Så jeg skal prøve å holde meg til den listen der :)

Ca. 2 måneder til jeg reiser! Yeeeey :D

8 kommentarer:

  1. hehe, du har sikkert rett, men kommer bare til å bli så vanskelig å velge!
    linker deg også : D

    SvarSlett
  2. det er sikkert bare meg som synes det, men jeg synes det faktisk er ganske mye de anbefaler å pakke jeg...

    SvarSlett
  3. Ja, kanskje, hvis man tenker på at man vil kjøpe mye nytt. Men å velge ut farvoritt-topper og slikt kan være ganske vanskelig da :P

    SvarSlett
  4. RE: Det blei vanskeligere på slutten... Noe på del to var sykt x)
    Ja, det går fint =) Eg linker deg og

    SvarSlett
  5. Ja, bare koselig det : ))

    SvarSlett
  6. Smart med pakkeliste da! vanskelig å pakke for et heilt år :p jeg reiser også til USA neste år:) greit at jeg linker deg?

    SvarSlett
  7. hehe, ja jeg og! sliter litt om man glemmer noe viktig! ja, er glad for at jeg har fått familie :) tror du det blir lenge til du får det? flott :)

    SvarSlett
  8. hehe, skjønner! det var en lettelse å få vertsfamilie :) men det er jo mange som ikke har fått enda, så du er ikke alene om det:p

    SvarSlett