torsdag 25. juni 2009

HER ELLER DER

Nå i dag er det faktisk bare to måneder til jeg fyller 17 år 25. august. Så om jeg er reist og kommer til å feire bursdagen min i California eller her i Norge er helt uvisst dessverre. Men det positve er at tiden går fort og forhåpentligvis får også jeg en familie som alle andre :)


En annen ting som gjorde meg glad i dag er at jeg merket jeg hadde fått et lite skille, noe som sier at også jeg kan bli brun :-) Jeg nyter sommerdagene her i Bergen i 27 grader. DEILIG! :D


Hejdå :)

2 kommentarer:

  1. Skal du på New York campen? linker deg jeg! :-)

    SvarSlett
  2. hey :) Ja, jeg er veldig glad for at jeg har fått familie. hehe! du får sikkert snart du oog :) du burde velge andre stater også! De fleste som kommer dit havnet uti ørkenen, men du kan jo være heldig!

    Jeg skal på camp 26-29 juli i new york ja, tror det er speak sin camp:) emh, dumt spørsmål, hvordan linker man xD? ekke helt inni den blogspot greia.

    -Christine ( chiiusa.blogspot.com )

    SvarSlett