mandag 15. juni 2009

SOMMERFERIE OG FINLAND

Yes! Slapp muntlig eksamen i år også. I fjor var det streik, men i år var jeg bare heldig. I hele første klasse kom bare 5-6 elver opp. Synes synd på de! Men nå kan jeg feire at første året på videregående i Norge er ferdig. Neste er US and A :D
Det andre positive var at vi fikk karakterene i dag og jeg gikk opp i tre eller fire fag :) Veldig fornøyd med det!!

Og i tillegg har jeg akkurat kommet hjem fra Finland etter å ha løpt 2. etappe i verdens største orienteringsstafett Jukola. Da jeg løp var det 24 grader og steikende sol, men det var gøy! ;)



Starten av damestafetten. Det var 1000 damelag og 3 etapper til!

Herrestafetten går om natten og her er det 1400 som stiller til start og hele 7 etapper!

Nå har jeg sommerferie! Wohoooo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar