tirsdag 8. september 2009

FORBEREDELSER TIL HOMECOMING WEEK

CC og Sarah med halloweenpynt.

Hvert år har high schools i USA noe som heter "Homecoming week". Det er når den første kampen til varsityfotballaget er hjemme, altså her Whitehouse. Denne uken har hver dag et tema og i morgen er temaet "cartoon day". Jeg skal kle meg ut som en powerpuff sammen med Sarah og Katie. Jeg er da den blonde altså Boble eller "Bubbles" som hun heter så fint på engelsk. På onsdag, og torsdag er det enten "space day" eller "jungle day", husker ikke rekkefølgen. Men jeg gleder meg. Basically det vi skal gjøre er å gå på skolen som normalt bare at vi kler oss ut (Kleskodene gjelder fortsatt, ingen unntak).

Men på fredag er dagen det store skjer! Da er det "spirit day" og folk kler seg ut i noe som skal støtte skolen og fotballaget. Vi har også laget noen t-skjorter som vi skal bruke da. I siste period, ellwr time som det heter på norsk, er det pep rally i gymsalen. Pep rally er noe vi har før hjemmekamper for å peppe laget opp. Altså heie på de. Det blir mitt første pepprally og jeg gleder meg masse! Etter peprallyet så tror jeg vi skal hjem og gjøre oss klar for kampen begynner ikke før 7 om kvelden og varer til 10-11. en laaaaang kamp og jeg kan ikke reglene..hehe. Men skal være med folk så det blir bra. Når kampen er ferdig og vi har vunnet (som vi selvfølgelig kommer til å gjøre:D) så er det noe som heter homecoming dance. Er fortsatt litt usikker på hva som skjer og om folk faktisk går der, men jeg skal oppdatere dere der hjemme når det kommer.


Katie, CC og Sarah

Katie jobber med sin t-skjorte for "jungle day".

Og back til overskriften. Katie, CC, Sarah og meg var hos Sarah i dag for å lage alle disse t-skjortene. Det var utrolig atig og jeg synes de ble kjempebra!

Min "jungle day" t-skjorte. For dere som ikke ser hva det er, så skal jeg være en tiger :)

Katie, meg, Sarah og CC. Ja, Katie og CC er tvillinger.

"Spirit day" t-skjorten til CC.

På fredag til lørdag var jeg som sagt hos Sarah og er kjempeflink til å lage smykker og slikt. Hun har laget alle disse!!! Utrolig fine og hun skal lære meg å gjøre det og :)

Ja, hun er kjempeflink. Skjønner ikke hvordan hun gjør det!


Og en ting til! Jeg tar gledelig i mot gaver med norskt innhold slik som melkesjokolade (MASSE, alle spiser de opp med en gang), brunost, smash og slikt :D:D:D Nammenam

2 kommentarer:

  1. Hei Lise! Jeg er ofte inne å leser på bloggen din. Ser ut som om du storkoser deg:D Stoor klem fra Hanne på skansemyren:)

    SvarSlett
  2. Hores ut som du har det kjempebra! :D

    SvarSlett