onsdag 2. september 2009

UPDATE FROM TYLER

I dag var jeg som vanlig på skolen og hadde de fantastisk gøye oppgavene til Mr. Reece (Coach Reece) i US History. Jeg er heldigvis ferdig med de og reduserte hjemmearbeidet fra forrige gang fra 3 timer til 15-20 min. Det går framover, eller så var det bare enklere oppgaver...jeg vet ikke. Matten er vel noe av det enkleste jeg har vært borte i! For nå ELSKER jeg matte! Virkelig!! Utrolig at jeg sier det, men det er så utrolig lett at jeg blir alltid ferdig med det vi skal gjøre omtrent midt i timen og bare fortsetter:D Og i tillegg har vi ikke hjemmelekser i dette faget. Alt gjøres på skolen, noe som gjør det enda mer digg!!
I Nutrition og food klassen min var det kommet en ny gutt. Han var faktisk også utvekslingsstudent (jeg som var fortalt jeg var den eneste på skolen) fra Italia. Vi hadde masse å snakke om og jeg satt med han og vertsbroren hans i lunsjen. Vi har begge D lunsjer hver dag så jeg kommer vel kanksje til å sitte med han fremover. Det var utrolig godt å snakke med noen som var i samme situasjon som jeg er i og heller diskutere andre ting enn å bare fortelle banneord på norsk :) Og har også hørt at det er en japansk utvekslingsstudent her og, men verken Alesandro (den italienske gutten) eller jeg vet hvem det er, om det er gutt eller jente.
I basketballen fikk vi vite at neste uke (som også er homecoming week, noe jeg kommer tilbake til hva er når jeg selv vet hva det er) så har de en "cut", altså at de ser hvem de skal beholde og hvem som må si adjø til gymsalen med Coach Hill for i år. Jeg regner IKKE med at jeg kommer med på laget, så bare forbered dere på ett gråte/sutre-innlegg fra meg neste uke. Meen jeg skal nå trene og prøve meg. Tror treneren sa det var 11 stk som skulle på varsitylaget og 12-14 stk på JV (Junior Varsity).

Etter skolen i dag var det den første Volleyballkampen for freshman, JV og Varsitylaget for jenter. Kayla, Katie, JonJon ("lillebror") ble igjen på skolen for å vente til kampen begynte kl. 5. Først ut var freshmanlaget til Whitehouse. Jentelagene på skolen min blir kalt Ladycats mens guttene Wildcats. Kampen var mot et annet lag i staten og jeg kommer ikke på hva de heter. Men Ladycats vant hvertfall. Way to go freshmans!! :D JV laget vårt tapte mot JV laget til de jeg ikke husker hva het, så det var synd.

Men det gøyeste er når Varsitylagene spiller mt hverandre og man ser virkelig forskjell på freshman og varsity volleyball!!! Det går mye fortere, hardere slag, nesten ingen feil og det er kjekkere å se på. Whitehouse Varsity Ladycats vant den første kampen! Og det var kjempestemning i salen! Jeg har virkelig lyst å gå å se på flere kamper for det her var nytt:D

Og så må jeg si hjertlig tusen takk for bursdagsgaven fra Tonja. Jeg fikk den i går i posten og det var et koselig kort med lyd og et par med øredobber. Tusen takk Tonja <3>




Margrethe og pappa jeg har fortsatt ikke fått noe fra dere. Dere sa dere hadde sendt noe for en stund siden? På det arket vi fikk fra Speak, fakta og familien, der står det TO FORSKJELLIGE adresser! Jeg sender de på mail til dere. Vet ikke om det går ann å spore opp pakken? Eller om det vare tar såå lang tid..?

Jeg er ferdig med lekser (YAAAY) og skal legge meg.

Venter utenfor skolen før volleyballkampen.

Drillteamet var ferdig å trene. Her i treningsuniformene.

Litt utenfor skolen og parkeringsplassen. Meningen med bilde var å vise været her i Tyler. Rett og slett for å misunne dere der hjemme:D

Freshman og JV lager bue til Varsitylaget som kommer ut fra garderoben før kampen.

Stay tuned! :)

2 kommentarer:

  1. Du klarte å misunne meg i hvert fall... her er det regn, regn, regn og ja, litt mer regn:( Sinnsykt kult med volleyball og basketball da:D! Heier på deg Lise, tror du klarer deg fint, bare ha troen;) Kom forresten på her om dagen et lite minne fra da vi var på filefjell med Gunhild i vår:D Husker du da vi akte ned den slalåm bakken?!?:P D husker jeg, og jeg husker det var sykt morsomt da Gunhild hele tiden mast brettet sitt=D SAVNER DEG, LISE!!!<3<<3<3<3<3 VELDIG MASSE, tenker på deg kjære venn!!!! Stor klem fra Heidi:*

    SvarSlett
  2. HIhi! Synd dere har dårlig vær da! Men jeg tipper det blir bra igjen til våren/sommeren:D Jeg bare så på volleyball, men ja uttak i basket på tirsdag. OMG!:O

    HAHAHAHAHA! Jeg husker hva som var morsomst med Gunhild og bakken og videokamera! HAHA:D JEG SAVNER DEG OGSÅ HEIDI!! <3<3<3<3<3 Jeg håper du har det like fint i Norge som jeg har det her!! Mange store klemmer <3

    Og hils tilbake til Siv! Koselig at hun tenkte på meg!:D

    SvarSlett