lørdag 29. august 2009

HAPPY BIRTHDAY MICHAEL JACKSON!!

Heeeeey folkens :)
Ja, det har blitt noen dager siden sist innlegg. Beklager det her sterkt. På torsdag og fredag var jeg på mine første basketballtreninger og det var kjempekjekt. Kan ikke akkurat si at skillsene var på topp, men jeg skal... eller vil bli bedre :D Har fått tips av storebror til hva jeg øve på, så takk Morten! :) Jentene på laget er kjempegreie og en del av de er ganske gode, men noen er rett og slett elendige og. Men coach Hill lar alle være med å trene før sesongen begynner. Så da har vi tid til å trene og forhåpentligvis bli bedre. Noen av jentene sier jeg er bedre enn noen av de andre (de som er aller dårligst) så det er jo litt positivt hvertfall. Jeg må nok trene hardt for å i det hele tatt komme med på noe JV (junior varsity) lag.

Ellers så har jeg fått venner :) Yeaih! Jeg la til en jente på facebook i går som heter Sarah og så begynte vi å snakke og hun inviterte meg hjem til henne en gang neste uke! :D Så jeg er glad!!:) Også la bestevenninnen hennes meg til og siden vi har samme lunsj på B-dagene så spurte hun om vi skulle spise sammen. Man takker ikke nei til sånne tilbud så det ble et stort ja fra meg.

I dag skal jeg møte den andre utveksligsstudenten (Marce fra Colombia) i Tyler og være med henne, tror jeg. Det var i hvertfall planen da. Vi skal vel kanksje på kjøpesenteret:) Og morgendagen blir en tur til Lauras hus for å ha et møte med vertsfamiliene til Marce og meg. Jeg gleder meg.

Gratulerer med dagen Michael Jackson! Han hadde vært 51 år i dag.

Bilder fra mitt utrolig spennende liv kommer senere, nå må jeg gjøre meg klar til dagen:)

5 kommentarer:

  1. Åå fremdeles gøy å lese bloggen din! Var det stor markering av michael jackson i USA? Her hjemme var det dansing på torgalmenningen...:P Gøy å se! Her er linken http://www.heitv.no/?do=videoplay&id=158... Stor klem fra Lisa ts

    SvarSlett
  2. og!!! Gratulerer så mye med overstått bursdag! <3 Lisa

    SvarSlett
  3. Tusen takk:D Nei, faktisk ikke som jeg så hvertfall!! :O Jeg så det på torgallmenningen, sykt tøft!!!

    SvarSlett
  4. Jeg begynner også å få venner, det er digg! Gratulerer med dagen som var! :)

    SvarSlett
  5. Heisann Lise vennen:)
    Skal hilse fra mamma, vi håper du storkoser deg;)
    Klemmer fra Heidi<3

    SvarSlett