mandag 17. august 2009

STILL CHILLING

Jeg begynner å lure på om "chilling" er det eneste de gjør her i USA, det blir en del av det. Være innendørs på pc og selvfølglig spise.. hehe. Men det blir nok bedre når skolen starter og jeg er opptatt hele tidene. Fikk forresten mail tilbake fra studieinspektør fra skolen i Bergen og dette er hva han skrev:

Det stilles ikke bestemte krav til fag ut over programfagene, men du må til sammen ha minst 30 timer undervisning per uke, og fagene må hovedsakelig være fellesfag. De fagene som du har valgt ser greie ut, forutsatt at de tilsvarer de kravene som stilles til fullt skoleår og at du ville kunne bli flyttet opp i neste skkoleår ved den skolen du går på. Du vil kunne gå videre med matematikk (S2?) og biologi. De andre fellesfagene vil bli godkjent som bestått utland.

Så det høres jo bra ut, ser ut til at jeg får året mitt godkjent noe jeg setter VELDIG stor pris på! :D
Her er bilder av hvordan huset ser ut. Vet det er mange som har mast om det. Nå var jeg flink var jeg ikke? :P

Jeg synes huset ser helt fantastisk ut! Og det er like fint inne om ute :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefint hus! Jeg er skikkelig fornøyd med mitt også, hihi. :)

    Bra du fikk det godkjent. :) Kjipt å være innstilt på fag og så ikke få dem likevel. Det er kjempedeilig å ha et avbrekk med norsk! Jeg hadde det igår, det var fantastisk.

    SvarSlett
  2. Huset var jo kjempe fint!!! Og stort :)

    SvarSlett
  3. Herregud, for et nydelig hus. :D Det virker som du var veldig heldig. Men det er jo ikke bare tingene som har betydning da. ;)

    Ingrid.

    SvarSlett