lørdag 8. august 2009

REISERUTE

Da har jeg endelig fått vite reiseruten min. Jeg reiser veldig tidlig på onsdag 12. august derfor må jeg fly til Oslo dagen før.
Flyet mitt fra Bergen går i 18-tiden og jeg blir hentet av min onkel på Gardermoen. Tidlig morgen på onsdag, ca kl. 4 om natten kjører vi til flyplassen og jeg tar fly til London 07.50.
Videre skal jeg til Dallas og så til Tyler der jeg blir tatt i mot av vertsfamilien og områdesrepresentanten min! Bare 3 dager til Oslo og 4 til USA nå! :D


5 kommentarer:

  1. Greit at jeg legger deg til på bloggen min ? :) God TUR!! :D

    SvarSlett
  2. good :D
    Jeg reiser den 11. August, du vet vell ikke om noen andre som reiser da ? :)

    SvarSlett
  3. Så kult!:D Jeg reiser med EF, vet du hvilken reiserute hun har ?? :)

    SvarSlett
  4. Åja, okei. da flyr ikke jeg samme rute som henne. Lykke til med året ditt også :D Blir gøy å følge bloggen din :D

    SvarSlett
  5. SV: Pakking tviler jeg på at jeg kommer til å begynne med før jeg har fått vertsfamilie. og da risikerer jeg jo å mått fikse alt 2-3 dager før jeg reiser. men satser på at det går bra.
    takker for de kryssede fingrene :)

    SvarSlett