torsdag 6. august 2009

PAKKING PÅ HØYT NIVÅ

Jeg er i full gang med pakking nå. Aner ikke hva jeg skal ha med meg! Må vaske alt før jeg pakker det ned og det er litt stress. I tillegg til alle klærene jeg skal ha med, må jeg ha sko, gaver, pc, og slike ting. STRESS!! Og jeg har bare et par timer på å pakke i dag, skal nemlig til siste hadebesøk hos Tonja, som også reiser til USA. Hun reiser dagen før meg. Og nå skal vi ta farvel med alle vennene våre her. Det blir altfor trist!!!

Her er LITT som skal vaskes og pakkes ned. Dette er bare det jeg hadde med meg på hytten i sommer! Huff :( jaja, det skal nok gå. Jeg SKAL få det til å gå! :D

7 kommentarer:

  1. Husk 2x23 kilo da du, det er 46 det, det er mye..
    du får det nok til å gå ;)

    SvarSlett
  2. jo da, den kjønner jeg... er jo i grunnen planen min det å...
    men det du kan gjøre er å skaffe deg vakuum poser eller hva det er det kalles.... i hvertfall.. det er poser hvor du kan stappe ting oppi og så bruke en pumpe sak til å suge ut all luften så alt inne blir klemt helt sammen og flatt... da blir det lettere også fordi det ikke er noe luft som tar opp plass....

    SvarSlett
  3. Meeeen, luft veier jo ikke noen ting da, hehe.. Men er grei å ha for å få bedre plass ja:)

    SvarSlett
  4. vet at luft ikke veier noen ting, men på grunn av lufta som liksom "gjemmer" seg i klærne så blir kofferten tingre på en måte....


    Har heller ikke poser eller pumpemaskin, men planen min var som du sa, skaffe det til hjemreisen. tviler på at jeg kommer til å trenge det til fordi jeg føler at jeg har vært ganske flink til å kaste ut alt av klær og slikt som ikke skal med, og det er veldig lite igjen... tror det neppe blir over 10 kg med klær jeg kommer til å ta med.. kanske noe mellom 5 og 10...
    vet fortsatt ikke når jeg reiser :(
    men håper veldig på at det blir den 19... må bare få familie nå så er alt i boks...

    SvarSlett
  5. Kommer til å savne deg masse Lise !

    SvarSlett
  6. God tur, Lise! Hilser fra resten a familien:) Synnøve

    SvarSlett
  7. Tusen hjertlig takk! Tar en tur innom før jeg drar :)

    SvarSlett