tirsdag 18. august 2009

MEET THE CATS

Vi er Wildcats ;)

I dag dro vi på skolen for å se alle fotball-, basket- og volleyballagene + cheerleaderne. Det var utrolig morsomt å se alt som var stelt i stand. Det var akkurat som det er på film, med all high school spiriten. Kjempegøy!! Skolebandet spilte og de var skikkelig gode. Cheerleaderne gjorde mange tøffe stunt og jeg gleder meg til å se de opptre neste gang. Skolen har også drillpiker som opptrådde.

Drillpikene

Skolebandet
De beste drillpikene

Varsity fotballag. Varsity er de beste :)


Varsity cheerleaders

Da alt var ferdig på skolen i 7-tiden kjørte vi til kjøpesenteret for å spise. Der møtte vi noen andre fra skolen og snakket med de. De spurte hvilke banneord vi hadde på norsk og jeg lo meg i hjel da de prøvde seg på både "helvete" og "jævlig".

Kjøpesenteret stengte klokken 9 og vi var nødt til å finne et nytt sted å være, da tok vi en tur innom WalMart som er åpent 24/7 (noe som jeg liker veldig goodt!). Vi så litt på mobiltelefoner siden jeg trenger å få tak i en ny en. Jeg prøvde Kayla sitt simkort i min mobil for å sjekke om det fungerte og akkurat da jeg hadde slått på mobilen fikk jeg en melding (rettere sagt Kayla, siden det var hennes simkort) og det sto "wuts up niggah". Og da jeg sa det høyt for de knakk de sammen av latter. Vet ikke om det var aksenten min eller måten jeg sa det på, men det var hvertfall så morsomt at hver eneste person vi møtte senere fikk vite det :)





7 kommentarer:

  1. Oj! så gøy å lese bloggen din! ser virkelig amerikansk high-school ut;) Klem Lisa TS;)

    SvarSlett
  2. Det er skikkelig morsomt å følge deg på bloggen din Lise! Det virker som du kommer til å få det kjempehyggelig. Stadig på farten..? Og fint hus!!!
    Hilsen tante i Oslo

    SvarSlett
  3. Det er akkurat som på film!!!!!
    Jeg har det helt supert! Det skjer noe som oftest hele tiden. Noen ganger er det litt stille, men blir nok veldig opptatt når skolen begynner! Men det liker jeg bare. En uke til skolestart nå, 24. august.

    SvarSlett
  4. Ja dette var skikkelig high school spirit! Vi har noe å strekke oss etter på katten.. Det virker hvertfall kjempegøy:p har du funnet deg en idrett da?

    klem gunhild :)

    SvarSlett
  5. Ja, veldig forskjellig! Du har ansvar for å lage noe slikt hjemme dette året! :-D Kanskje basket, har veldig lyst til det!

    SvarSlett
  6. åååå high school spirit! :D

    SvarSlett
  7. Det tipper jeg det blir :D Gleder meg! Jeg. Vet. Det er helt villt at det faktisk er mulig å ha så mange regler. Jeg skjønner ikke poenget, men jeg må vel bare følge dem, I guess. :)

    SvarSlett