tirsdag 25. august 2009

SLEEPOVER AT LAURA'S

Fra fredag til lørdag var jeg og den andre utvekslingsstudenten Marce, fra Colombia hos områderepresentanten var Laura. Vi ble begge hentet av henne og kjørt til hennes hus ca. 1 time fra Tyler. Huset hennes ligger i et slags hytte/ferie område og det var kjempe koselig der :) Det første vi gjorde da vi hadde ankommet huset var og få en omvisning og møte mannen Eric og sønnen Sam. Deretter tok turen opp til naboen for å besøke henne og noen "babyracoons" som er vaskebjørner. De var veldig søte, men var litt skeptisk til de :P


Meg og Marce. Virkelig et blinkskudd av meg :)

The babyracoons

Seinere kom foreldrene og broren + niesen til Laura på besøk. Og naboen. Alle var invitert på spaghetti for å møte Marce og meg. Virkelig hyggelig familie. Etter en hyggelig kveld med spaghetti og fotballkamp (american football) på TV var vi så trøtte at vi gikk og la oss samtidig som vi så istid. Heldigvis fikk vi sove lenge og formiddagen ble brukt på å spille Wii. Er fortsatt stiv i armene etter all den bevegelsen, men gøy var det!!:D Vi ble kjørt tilbake til Tyler og stakk innom Jason's Deli for å spise salatbar (som på sizzlers). Kjempegodt! Dagen endte med beøk til en av søstrene til vertssøsknene mine og hver gang jeg sier noe på norsk til de sier de "say whaaaat?". Hahaha, utrolig morsomt. Fullt av liv i de.

Hos Laura og Eric så vi også rådyr. De har lagt ut maishauger i flere måneder og så kommer rådyrene fast hver dag for å spise.

1 kommentar:

  1. Du så litt skeptisk ut der med de vaskebjørnene

    Hilsen minstebror

    SvarSlett