mandag 10. august 2009

OMG! REISER FRA BERGEN I MORGEN! :O


Nå har jeg bare en dag igjen i Bergen, og det er i morgen! Wow. Tiden har gått så utrolig fort. Det er 2 år siden jeg søkte på utveksling og nå sitter jeg jammen meg på rommet med 2 ikke en gang halvfulle kofferter som skal følge meg til the US. GOD plass til å ta med meg masse hjem igjen!!!!

Herregud! I morgen, i MORGEN! Jeg vet ikke helt hva jeg føler nå. Er jeg redd? spent? eller gleder jeg meg? Vet ikke. I morgen skal jeg fiske de aller siste tingene som må gjøres før jeg reiser, og det er å få allergimedisiner for 10 måneder..vertsfamilien min kommer til å tro jeg er et pillevrak når jeg kommer med 300 allergitabletter...!!!

Middagen i morgen blir kjøttkaker, eller det er hvertfall det jeg vil. Siste god norsk middag på 10 måneder.

2 dager til jeg er i Texas nå!

Peaceout!

3 kommentarer:

  1. Du får lov til å ta ut 10 måneders forbruk av allergi piller altså?
    det må jeg få fikset meg også nemlig...

    God tur i morgen :)

    SvarSlett
  2. God tur vennen min! Sjekk mitt siste innlegg på bloggen min :)

    SvarSlett