fredag 14. august 2009

JEG ER FREMME :D

Etter en laaang tur er jeg endelig fremme. Kom egentlig natt til i gaar, men har ikke hatt tid til aa blogge foer naa. Jeg bor i et stort hus og deler rom med vertssoester. Grunnen til at det ikke blir bilder denne gangen er at dataledningen ikke passet inn i adapteren noe stemoren min sa paa forhaand..hehe. Jeg maa begynne aa hoere etter!! Saa bilder kommer naar jeg faar tak i noe til ledningen.

I gaar var jeg paa skolen for aa registrere meg der. Raadgiveren min var kjempehyggelig og hjalp meg med aa sette opp fag. Maa snakke med raadiver paa skolen hjemme foerst faar aa hoere om de kan godkjenne fagene jeg har satt opp.
Men fagene kan bli:
English 2
US history
Bridges (Matte)
Journalism
Spanish 2
Biology
PE (gym)

Ellers dummet jeg meg totalt ut da jeg ble filmet av skolens kamerateam (et eller annet). OG DE SKAL VISE DET PAA SKOLEN EN AV DE NESTE UKENE!!!!!!!! Jeg tror jeg skulker de foerste ukene altsaa!

Hvis det er noe dere lurer paa saa bare spoerr jeg skal svare saa godt jeg kan:)

4 kommentarer:

  1. så bra at du kom deg trygt frem :)
    har ett raskt sprøsmål til deg som ka hjelpe meg mye...
    gikk det bra med all allergimedisinen du hadde med deg? du ble ikke stoppet noe sted eller noe sånt?? :)

    SvarSlett
  2. Hilsen onkel i Oslo15. august 2009 kl. 16:20

    Hei Lise!
    Hørte rykter om at du misset flyet fra Dallas? Hva skjedde? Det kan ikke ha vært særlig morsomt å stå igjen der utpå kvelden og få vite at dette var nok det siste flyet til Tylor for i dag..!?

    SvarSlett
  3. Heheh, jaaa! Jeg kom ut av flyet og skulle gjennom immigrasjonen og da vi kom der var det KJEMPelang kø for amerikanske borgere og omtrent ingen i køen jeg skulle i. Men min kø tok lengre tid likevel og jeg ventet i 30 minutter før jeg kunne gå videre. Etter det måtte jeg hente og levere bagasjen og gjennom "custom". Så var det sikkerhetskontroll. Etter sikkerhetskontrollen hadde jeg 10 min til flyet gikk og jeg løp, eller løp ikke bare JEG SPRINTET!!!! Skulle på et tog som skulle føre meg til neste terminal og så fortsatt jeg å løpe og løpe og løpe til jeg kom til gaten og da var flyet akkurat gått! Typisk..

    Det var 5 andre fra mitt fly fra LOndon som ikke rakk det heller så det var ikke min feil :P

    Jeg ringte til familien for å si det og at neste fly gikk tidlig morgen etter og da sa de med en gang at de kom for å hente meg :D Da ble jeg ganske glad skal jeg si deg!
    Jeg må si jeg fikk litt panikk på flyplassen altså!!!

    SvarSlett
  4. SV: Supert!
    da vet jeg at det er mulighet for å ta det med seg!
    kos deg videre :)

    SvarSlett