søndag 16. august 2009

TIDEN GÅR FORT!

Jeg vet jeg ikke har vært så flink å blogge som jeg burde, men tiden går så fort og vi er altid på farten. I dag var jeg med Jennifer, hostmom, på en greie der hvor hun jobber. Vet ikke helt hva de kalles, men folk fikk gratis mat og politiet og brannfolk var der og fortalte og delte ut sykkelhjelmer. Og det var rundt 12-tiden og sinnsykt varmt! 93 grader F, det er vel rundt 32 grader eller noe.

Senere var jeg med vertsøskene mine, Shae, Lexy og Kayla pluss to av deres venner, Katie og Ariel på noe som heter homecoming. Det er noe de har en gang i året og folk kommer for å møtes. Først var vi i kirken, men bare for å spise og møte folk så det var ganske artig. Da vi ikke gadd å henge i solen lenger stakk vi og besøkte bestemoren til familien her. Deretter cruiste vi ned til Taco Bell, folk var plutselig sulten igjen etter vi hadde spist masse i kirken. Folk spiser hele tiden her og mye usunt! Etter vi kjørte rundt i et sted som heter Rusk med musikk på FULL guffe kjørte vi til noen folk, aner ikke hvem som bor der, men det var gøy det og. Ut på kvelden dro vi på reunion og det var noe som hørte til homecoming. Masse folk, høy lyd og alle var mørke utenom meg :P Så det ble en del blikk..
Allergimedisiner for et heilt år! :)
Flyplassen i London, hvor jeg ventet i 4 timer alene, kjedelig!
Nammenam flymat! Maten på flyet fra London til Dallas

Vet jeg lovet bilder av huset men har ikke fått tatt det enda..det kommer
Nå er jeg stuptrøtt og skal sove.

2 kommentarer:

  1. Høres veldig kjekkt ut, LISE:) Bra at det er masse som skjer !!! Men husk å slappe av også da;) <3<3

    SvarSlett
  2. Det er kjekt! :D I dag har vi bare hatt en chille-dag. Kanskje pool-party seinere da men foreløpig ingenting ;)

    SvarSlett