onsdag 5. august 2009

VERTSFAMILIE! :D

Da var det endelig min tur til å si at jeg har fått vertsfamilie. De bor i Tyler, Texas og jeg reiser allerede om en uke!! Sant nok hadde jeg ikke valgt Texas, men jeg er storfornøyd. Vertsforeldrene mine heter John og Jennifer og jeg har hele 4 søsken! 3 jenter på 19, 17 og 16 og en gutt på 8 år. Avreisedatoen min blir vel 12. august. Wohoo! Skal gå på Whitehouse high school. Gleder meg så utrolig mye!
Tror det her er skolen min, og hvis det er rett skal jeg bli Wildcat!

Nå er jeg i hvertfall glad.

3 kommentarer:

  1. Åå, så bra, gratulerer!:D

    SvarSlett
  2. Eg e so glad Lise:D:D endelig!! høres ut som ein kjempe kjekk familie og. Dette her blir jo berre supert;) også har du ei på din alder, eller forresten 3:) Grattis vennen.

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse :)
    antar at siden du reiser neste uke da ikke skal på NY campen??

    SvarSlett