fredag 21. august 2009

SHOPPING :)

I dag har jeg vært på kjøpesenteret her i Tyler og jeg fant masse fint. Meeen siden jeg har fått streng beskjed om å bruke pengene nyttig og ikke alt med en gang kjøpte jeg bare èn kjole, et smykke og et par øreringer til bare 34 dollar (206 kroner) :D Jeg er fornøyd. Tidligere i uken måtte jeg kjøpe skoleklær fordi vi kan ikke ha shorts eller skjørt kortere enn 3 inches (7,5 cm) over kneet.

Etter vi hadde vært på senteret kjørte vi til Shae sin søster og spiste spaghetti. Det var veldig godt med noe som var litt mer kjent enn den andre frityrstekte maten som finnes her! Ellers har jeg bare slappet av og snakket med venner fra Norge.

Nå er det bare 4 dager til skolen begynner...!!! Blandede følelser ang det. Det blir sikkert spennende........håper jeg :P

I morgen kommer Laura (områdesrepresentanten) for å hente meg, for jeg skal tilbringe helgen min hos henne når min vertsfamilie drar til Dallas for Shae begynner på College der. Jeg skal også møte den andre utvekslingsstudenten Marce som kommer fra Colombia. Jeg gleder meg :)


Nå har jeg offisielt 1 shorts jeg kan bruke på skolen. Ellers er det bukser jeg må bruke. Deilig det når det er 30 grader ute :)

Dette kjøpte jeg i dag :)

Spisestuen i huset

3 kommentarer:

  1. Fin kjole og øyredobber;) Slit'an. Det e so kjekt å sjå bilder av huset og det. Spise stua var veldig flott då! Ekslusiv. Idag har eg tid til å oppdatere bloggen min:D Så då kan du få sjå bilder av Winfield! Har det rett og slett heilt supert her. Du må ha lykke til på første skuledag, visst eg ikkje snakker med deg før. Eg er sikker på at alt vil gå heilt fint! Alle vil sikkert ha ein liten bit av den nye;P
    <3<3

    SvarSlett
  2. FIN kjole, LISE ;D I miss u!

    SvarSlett