tirsdag 11. august 2009

FARVEL KJÆRE FEDRELAND!

Nå har jeg tatt farvel med familie, venner og Bergen. Det var utrolig trist og jeg kan avsløre at noen tårer ble felt. Da jeg satt på Flesland og på flyet var jeg full av blandede følelser. Begynner å lure på om jeg kommer til å få hjemlengesel i Texas, men håper det går bra.

Kjøpte forresten medisiner for et helt år i dag!!! Så ut som det narkovraket hvor jeg kom med 10 pakker med øyendråper, 10 pakker med nesespray og 300 tabletter!! jaja, håper jeg ikke blir tatt i tollen....

På Gardemoen ble jeg hentet av tante og onkel og de kjørte meg hjem til seg. Min kjære flotte søte kusine hadde laget middag til oss. Det var godt! Takk :D

Om 6 timer. altså klokken 4 (!!!), skal vi stå opp for å kjøre tilbake til Gardemoen hvor jeg skal ta adjø med onkel, tante, fetter og kusine og Norge!

Det kommer til å bli rart. Men nå må jeg sove! Neste blogginnlegg er vel fra Tyler, Texas!

Snakkes

1 kommentar:

  1. Begynte å lese bloggen din nå siden jeg selv vil være utvekslingsstudent. Jeg kommer til å følge med bloggen din resten av året, og jeg håper du får ett fint år i USA og blogger når du har tid. :)

    www.sigrrrrun.blogg.no

    SvarSlett