mandag 17. august 2009

JUST CHILLING

I dag har bare vært en rolig dag. Alle jentene sov til ca halv 1 siden vi kom litt sent hjem i går. Men det var deilig å ha en rolig dag også. Dagen har blitt brukt på å ta oppvasken, hoppe på trampoline, se film med Kayla, være på data, snakke med gode venner og kose med Lena og Bobby (hund og katt).


Er de ikke bare skjønn?
Ellers har jeg tatt bilde av sengen min :D Har liksom ikke vært så mye utenfor huset så fikk ikke tatt bilde av det heller. Beklager å måtte skuffe dere, men jeg tror det amerikanske livet begynner å innta meg, spising og avslapping. Heldigvis spiser jeg ikke så mye av fast fooden enda, så det er jo positivt!

Dette er hvor jeg sover. En god og fin seng!!


Min bildevegg!

Dette fikk jeg av områdesrepresentanten min Laura :)

Deler av stuen og kjøkkenet.

3 kommentarer:

  1. åå, Lise! Høres ut som om du har det kemepfint! :) Det er bra! Nå må du bare kose deg kjempemye framover og lykke til med skolestart og alt det der!
    Mange klemmer fra Frida!

    SvarSlett
  2. ÅÅH! Ser jo kjempe fint og koslig ut der:) Ser du har hengt opp ein del kule bilder, bl.a. "nydelige" bilder av meg XD Kjekt å høre at du har det bra der nede! Og Ja, på spørsmålet ditt:P Ho fortalte at ho kjente deg.

    SvarSlett
  3. Ja, har det foreløpig! :D TUSEN TAKK!! Åå som jeg savner deg! Mange store klemmer <3

    SvarSlett