onsdag 15. juli 2009

AMERIKANSKE AMBASSADE


I dag har jeg vært i Oslo på den amerikanske ambassade. Jeg merket at på vei til Oslo sentrum var jeg litt nervøs, men hva var det å være nervøs for? Først går du gjennom en sikkerhetskontrol slik som på flyplassen og deretter går du inn å venter på å snakke med en dame/mann i skranken.

Hun spurte meg om jeg hadde vært i USA før, om jeg hadde vært arrestert noen gang, om jeg hadde søkt stipend fra lånekassen og slike ting. Det var ikke værre det. Ja, det foregikk på engelsk, men er det noe problem? Jeg skal jo til USA :) Intervjuet tok ikke lang tid, bare 3-4 minutter, men ventetiden derimot!! EN OG EN HALV TIME I PØS REGN! :(

Da er det bare å vente på passet og visumet som kommer om en ukes tid. Og selvfølgelig familie. Har fortsatt ikke fått det. Tror jeg skal søke på flere stater, men vi får se ;)


Hadebra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar