mandag 27. juli 2009

DET RINGER, MEN DET VAR KJIPT NYTT

I 11-tiden i dag mottok jeg en samtale fra Line fra Speak. Hun sa at det fortsatt var problemer med å få familier og at jeg burde legge enda flere stater til på "ønske-listen" min. Jeg som alltid har villet dra til varmere strøk for å oppleve noe annet enn klimaet vi har her i Norge ble litt paff da hun sa at de statene med flest familier er de nordligste statene, altså de kaldeste. Men som optimistisk og hyggelig som jeg er godtok jeg de statene hun foreslo og gleder meg veldig mye til å reise uansett hvor jeg kommer. Det gjør jeg virkelig! :)
Da ble 5 stater til lagt til på listen:
- Minnesota
- Michigan
- Ohio
- Wisconsin
- Washington

Merket de nye statene med rødt.

Hejdå all ihopa :)

2 kommentarer:

  1. Å så kjipt at du måtte velge endå fleire, spesielt sida du hadde stilt deg inn på noke anna. Men det blir sikkert bra uansett, når du får familie og blir kjent med dei og folk i nærmiljøet der du bur. Eg kom til Michigan på ein ganske liten plass der, og først blei eg kjempeskuffa! Men no er eg kjempeglad for at eg kom akkurat dit. :)

    SvarSlett
  2. Det er litt skuffende av organisasjonen at de ikke helt klarer å utføre det de lover. :( Hvorfor valgte du ikke andre sørlige stater som Texas, Alabama og Florida, og så videre?

    SvarSlett