lørdag 25. juli 2009

HVA SKJER? NEI, DET SKAL JEG SI DEG: INGENTING!!

Som du sikkert fikk med deg i overskriften er det ikke mye som har skjedd på altfor lenge nå. Jeg begynner virkelig å bli redd for at jeg ikke kommer til å få familie. Hva skjer da? hmm...
Nå sitter jeg på hytten og hver eneste gang jeg våkner om morgenen sjekker jeg mobilen for å se om Speak har ringt meg og jeg blir like skuffet hver gang. Mobilen har jeg med meg overalt slik at hvis de ringer fra Speak-kontoret er jeg der når de skal fortelle meg noe :)
Jeg befinner meg på den fantastiske hytten ved sjøen, men siden det ikke er sol er det ikke alltid like mye å finne på. Derfor går mye av tiden til å tenke på en eventuell vertsfamilie.
Jeg slenger med et bilde fra tidligere i sommer da jeg koste meg med venner i solen.

2 kommentarer:

  1. Heihei! Har du hort noe nytt fra Speak naa? Det skjer helt sikkert noe snart!:)

    SvarSlett
  2. Jeg har AKKURAT samme forhold til mobilen min og telefon fra Aspect! Har heller ikke fått familie enda. Utålmodiiiig!

    SvarSlett